Veelgestelde vragen

Op deze pagina proberen we de meest gestelde vragen te beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op via: 016/26.22.80 of info.leuven@waypointgps.be.

Betalen:

Hoe kan ik betalen?

Webshop: U kan bij ons betalen met volgende betaalmiddelen: Creditcard (gratis), Bancontact (gratis), Paypal (toeslag van 3% op het aankoopbedrag), op rekening (gratis) In overleg.

In de winkel: Creditcard (gratis), Bancontact (gratis), ecocheques (toeslag van 3% op het aankoopbedrag), Concumptiecheques (gratis), Payconiq (gratis), op rekening (gratis) In overleg.

Bestellen & bezorgen:

Gratis bezorging vanaf €49 in België

Al de bestelling boven €49 euro met leveradres in België worden gratis verzonden met Bpost. Voor verzendingen naar Nederland komen er €9 verzendkosten bij.
Bij bestellingen onder €49 rekenen wij €5.95 verzendingskosten aan voor België, €12 voor Nederland.

Winkel met gratis parking:

Winkel met gratis parking:

Wij hebben op 50m van onze winkel een gratis parking voor zowel auto – motor – fiets – enz. Gelieve steeds hiervan gebruik te maken en geen fietsen voor de winkel te plaatsen.

Adres parking:
Leuvensestraat 18
3010 Leuven (naast kapper Mauro)

Afspraak voor advies en opleidingen:

Hoe kan ik jullie het best bereiken voor persoonlijk advies?

Elke klant krijgt bij ons het nodig advies die hij/zij nodig heeft. Je kan ons steeds contacteren via mail/telefoon of je kan langskomen in de winkel. Door drukte kan het zijn dat we de telefoon niet snel kunnen opnemen. In dat geval stuur je best een mail naar: info.leuven@waypointgps.be. Wij proberen binnen 24 uur te reageren tijdens werkdagen.

Retouren en garanties:

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Over het algemeen heb je 2 jaar wettelijke garantie op de meeste producten. Wij volgen de regels die wettelijk zijn opgelegd. Let op, op sommige producten zijn er andere voorwaarden van toepassing. Ben je niet zeker of er garantie is op je product? Mail dan naar: info.leuven @waypointgps.be.